Sınırın bir yanında sen, bir yanında ben...
7 Mayıs 2014 Çarşamba
Uzak Topraklar
Uzak topraklar var aramızda.
Sınırın bir yanında sen,
Bir yanında ben.
Çoktan karar vermiştik ayrılmaya.
Henüz iki küçük çocukken.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Ana Sayfa
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder